Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

΄Ωρα για παραμύθι!

Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας

Ο Ακανθούλης
Ένα αλλιώτικο αδελφάκι
Ένας στρουμπουλός ιπποπόταμος
Η καμηλοπάρδαλη που δεν έβλεπε καλά
Ο Έλμερ και τα ξυλοπόδαρα

Εισηγήσεις για επεξεργασία του παραμυθιού: 

Παροτρύνετε το παιδί:
  1. Να διηγηθεί το παραμύθι σε σας.
  2. Να σας αναφέρει και να γράψει τι του άρεσε από το παραμύθι, ποιος ήρωας τον εντυπωσίασε και γιατί.  
  3. Να ζωγραφίσει μια σκηνή του παραμυθιού και να αναφέρει τι γίνεται στη ζωγραφιά του. 
  4. Να σκεφτεί ένα άλλο τίτλο για το παραμύθι.
  5. Να αλλάξει το τέλος του παραμυθιού. 
  6. Να βρει γράμματα ή λέξεις που γνωρίζει και να τις γράψει.  
  7. Να μετρήσει τις σελίδες ή και τους ήρωες του βιβλίου.  
  8. Να αντιγράψει τον τίτλο του βιβλίου και να ζωγραφίσει ένα δικό του εξώφυλλο.  
  9. Να εντοπίσει λέξεις μέσα στο βιβλίο που αρχίζουν ή τελειώνουν με το ίδιο γράμμα.  
  10. Να βρίσκει όμοιες λέξεις στις σελίδες του βιβλίου πχ το όνομα του ήρωα.  
  11. Να φτιάξει φιγούρες με τους ήρωες του παραμυθιού και να παίξει κουκλοθέατρο. 

Καλωσόρισμα!