Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Αστεράκια της Α',
Είστε έτοιμοι να παίξετε ένα παιχνίδι στα Μαθηματικά;
Οδηγίες:
1.Τυπώνουμε το φυλλάδιο σε χαρτόνι.
2. Κόβουμε τα ορθογώνια (καρτέλες) ώστε σε κάθε ένα να υπάρχει μια μαθηματική πρόταση.
3. Μαζί με τα παιδιά μας γράφουμε την απάντηση της αντίστοιχης μαθηματικής πρότασης με μολύβι στο πίσω μέρος κάθε καρτέλας.
4. Τοποθετούμε όλες τις καρτέλες στο τραπέζι με τρόπο ώστε να βλέπουμε τη μεριά με τις μαθηματικές προτάσεις.
5. Ζητούμε από το παιδί να μας πει την απάντηση σε μια μαθηματική πρόταση.
6. Γυρίζουμε την καρτέλα από την πίσω μεριά και ελέγχουμε την απάντηση. Αν είναι σωστή τότε το παιδί κερδίζει την καρτέλα.
Αν είναι λάθος τότε η καρτέλα πηγαίνει σε εμάς.
Νικητής είναι αυτός που θα έχει μαζέψει τις περισσότερες καρτέλες. 
Για καλύτερα αποτελέσματα είναι καλό το παιδί βλέποντας τη μαθηματική πρόταση να λέει:  π.χ  4+ =7  Έχω 4 καραμέλες. Πόσες  ακόμα πρέπει να πάρω για να γίνουν όλες οι καραμέλες 7;

Καρτέλα με πράξεις

Καλή διασκέδαση!

Δημιουργικές Γλωσσικές Δραστηριότητες στο Σπίτι!

Αστεράκια της Α',
Μήπως έχετε βαρεθεί την τηλεόραση και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια;
'Ωρα για δημιουργικές γλωσσικές δραστηριότητες στο σπίτι!
1.Βρες μια εικόνα από μια εφημερίδα, ένα βιβλίο, ένα περιοδικό και προσπάθησε να την περιγράψεις με λίγα λόγια!
2.Πάρτε μια οικογενειακή φωτογραφία καιπροσπαθήστε να θυμηθείτε πού ήσασταν,με ποιους, τι κάνατε, τι λέγατε, τι σκεφτόσασταν, τι νιώθατε κτλ. Στη συνέχεια ζωγραφίστε ό,τι βλέπετε. Συμπληρώστε τη ζωγραφιά σας με λεζάντες και συννεφάκια σκέψης ή ομιλίας στα οποία θα γράφετε σκέψεις ή λόγια. 
 3. Αλυσίδες λέξεων. Ο ένας παίχτης λέει μια λέξη της επιλογής του. Στη συνέχεια ο επόμενος παίχτης θα πρέπει να πει μια λέξη που να ξεκινάει από το τελευταίο γράμμα που είπε ο πρώτος παίχτης κ.ο.κ. 

4. Κόψτε 10 λέξεις από εφημερίδες, περιοδικά και φτιάξτε μια ιστορία με αυτές.  Μη διστάσετε να κάνετε τρελούς συνδιασμούς! Όσο πιο «αταίριαστες» λέξεις βρείτε, τόσο πιο πρωτότυπο θα είναι το αποτέλεσμα! Όταν διαλέξετε κάποιες λέξεις για να τις χρησιμοποιήσετε, μην τις αντιγράψετε, αλλά κολλήστε τις έτσι όπως είναι στην ιστορία σας! 
5. Διαλέξτε ένα παραμύθι και διαβάστε το. Αλλάξτε το τέλος της ιστορίας, ζωγραφίστε την αγαπημένη σας σκηνή ή φτιάξτε ένα άλλο εξώφυλλο για το παραμύθι σας!
Παραμύθια, Κορίτσι, Παιδί, Φαντασία, Ιστορία, ΌνειροΟι πιο κάτω δραστηριότητες που προτείνουμε αφορούν στην ενίσχυση τόσο του προφορικού όσο και του γραπτού λόγου των παιδιών.
 

ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

Αστεράκια της Α,
«Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά», έλεγαν πάντα οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας.  
Ο φίλος μας ο Ρούλης ο Βρωμερούλης, όμως,  δεν το γνώριζε αυτό.  Κανείς δεν του είχε μάθει πώς να κάνει μπάνιο  και να είναι καθαρός.
Θέλετε να διαβάσετε την ιστορία του Ρούλη Βρωμερούλη; 

Πατήστε στον πιο κάτω σύνδεσμο και το παραμύθι θα εμφανιστεί μπροστά σας!
https://tovivlio.net/ρούλης-ο-βρωμερούλης/?fbclid=IwAR36mNOpikuLoy0kfaXV5ILIkP01Tks9sEtq2yEQS08MXCRFCpiC_5jKxE 

Αφού διαβάσεις το παραμύθι, φτιάξε μια αφίσα με συμβουλές για το πώς μπορούμε να είμαστε καθαροί! Θα χαρούμε πολύ να δούμε τις αφίσες σας!

Μπορείτε να δείτε το παραμυθάκι και στο πιο κάτω βίντεο:

Καλωσόρισμα!