Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

Μένω σπίτι...ευκαιρία για επανάληψη!

Ώρα για χειροτεχνίες!

Απλά λευκά και πολύχρωμα χαρτόνια-χαρτιά, άδεια ρολό χαρτιού, κόλλες περιτυλίγματος, καλαμάκια. Υλικά πολύ εύκολα μπορούν να μεταμορφωθούν σε παιδικές χειροτεχνίες.
Αστεράκια της Α', αφήστε την τηλεόραση και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και πιάστε δουλειά! Περιμένουμε με αγωνία τις δημιουργίες σας!












΄Ωρα για παραμύθι!

Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας

Ο Ακανθούλης
Ένα αλλιώτικο αδελφάκι
Ένας στρουμπουλός ιπποπόταμος
Η καμηλοπάρδαλη που δεν έβλεπε καλά
Ο Έλμερ και τα ξυλοπόδαρα

Εισηγήσεις για επεξεργασία του παραμυθιού: 

Παροτρύνετε το παιδί:
  1. Να διηγηθεί το παραμύθι σε σας.
  2. Να σας αναφέρει και να γράψει τι του άρεσε από το παραμύθι, ποιος ήρωας τον εντυπωσίασε και γιατί.  
  3. Να ζωγραφίσει μια σκηνή του παραμυθιού και να αναφέρει τι γίνεται στη ζωγραφιά του. 
  4. Να σκεφτεί ένα άλλο τίτλο για το παραμύθι.
  5. Να αλλάξει το τέλος του παραμυθιού. 
  6. Να βρει γράμματα ή λέξεις που γνωρίζει και να τις γράψει.  
  7. Να μετρήσει τις σελίδες ή και τους ήρωες του βιβλίου.  
  8. Να αντιγράψει τον τίτλο του βιβλίου και να ζωγραφίσει ένα δικό του εξώφυλλο.  
  9. Να εντοπίσει λέξεις μέσα στο βιβλίο που αρχίζουν ή τελειώνουν με το ίδιο γράμμα.  
  10. Να βρίσκει όμοιες λέξεις στις σελίδες του βιβλίου πχ το όνομα του ήρωα.  
  11. Να φτιάξει φιγούρες με τους ήρωες του παραμυθιού και να παίξει κουκλοθέατρο. 

Εκπαιδευτικά λογισμικά για πρωτάκια!

Γυμναστική στο σπίτι!


Βιντεάκια για τον κορωνοϊό




Παραμύθια για τον κορωνοϊό

Καλωσόρισμα!